Heipsansaa kaikenmoisille morso kamuille! :D Uusi bloggaaja joka toivottavasti tullaan muistamaan nimestä O.B.G elikkä Olenji Bubble Gum. Ja tämähän siis tarkoittaa "oranssia purukumia" KYLLÄ :D (itse keksimä kesy lempinimi, elkää tuomitko :D)
Bloggaan suurimmaksi osaksi k-popista, coneista (kuten Kawacon joka on ensikuun lopulla ja sinne oon menossa vänkäriks) ja omia kuvia elämästäni. Kyseessä siis niin sanottu audiovisuaalinen blogi. Joka toivon mukaan saisi edes pari lukijaa :D
Harvase kerta saattaa tulla myös bloggauksia englanniksi, sillä tarkoitus olisi parantaa samalla englannin kieltä tulevaa muuttoa varten Englantiin :)
Myöhemmin tulee varmasti joku "Get to now me" tapainen bloggaus mutta sitä mietitään myöhemmin :)
Ei muuta ku Stay beautiful & Peace! Byeeeee~

Hello all my little boogie woogie's out there. :D So I'm a new blogger which I hope will be remembered by the name of O.B.G which stands for Olenji Bubble Gum aka "orange bubble gum, THAT'S RIGHT. :D (my lame nickname I made up, don't judge :D)
I mostly blog about k-pop, japanese culture events like Kawacon (which is at the end of next month) and pictures about my life. So this blog is so called audiovisual blog. Which hopefully gets atleast a couple readers :D
Rather often I'll (clearly) blog  in english 'cause I want to improve my english language skills because I will be moving to England in a couple years. :)
Later, I'm sure there will be "Get to know me" sort of blogging but we'll get to that later. :)
So nothing else to say but
Stay beautiful & Peace! xo BYEEEEEE~2013-05-26-132-normal.jpg

what i did today xp like it? :D my sister worked as a photographer :3 thanks~